Fysträning

Igåreftermiddag kom tant Anna och Dino och hämtade mig och hundarna. Tanken var att de skulle få springa av sig lite energi, det har inte blivit så mycket här hemma under tisdag och onsdag för att jag har varit sjuk.
Tänkte att de skulle få bada och simma som träning, men på vägen dit kom Anna på att Dino kunde ju inte bli alltför trött, för de skulle ju på kurs på kvällen! Haha, bra koll :) Så vi släppte dem i da woods först tillsammans och sen fick Dino hoppa in i bilen medan mina galningar fick bada och simma! Shappo som inte är så duktig på att simma brukar även vara något av en badkruka, han vill gå i men vågar inte riktigt, utan det brukar ta en stund innan han kommer i vattnet, men igår var han nästan snabbare i än Ludde- badkung nr 1 :)

Shappo simmade inte så mycket, men han badade åtminstone och tog några väl valda fnattvarv på land! Ludde fick syn på några gäss som han genast satte fart efter! :)

Några bilder bjuder jag på här, men fler ser ni SENARE IKVÄLL  här.


Retrieverkampen - vem är störst, bäst och vackrast...? Schappisen är iaf alltid i centrum!


Hög på Ludde!


Älskade prinsar!


Vackra Shappo! Pälsen är lite skum, rak fram och vågig bak, men lika vacker i mattes ögon ändå!


En knubbsäl i vattnet ;)


Jaga gäss!


Shappo tror han är osynlig och smyger på Ludde. Ludde har klistrat på pokerfejset och låtsas som ingenting. Shappo står dyr stilla i dryga minuten, sen exploderar båda två och så är leken igång!


Underbara Luddis!


Måste skaka ut vattnet ur öronen! :)

Nu ska jag till klubben och träna!

//Anna, Ludde & Shappo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Knubbsälen kan väl få va junibilden?

Himla gött!

2009-05-07 @ 21:19:35
Postat av: Anonym

Naaaw va fina de är! :)

2009-05-08 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0