Mattes lilla gubbe fyller fem år idag!

Underbara lilla Shappisen... lilla Shappo, pappis, pappi, tappo, gubben (eller "gôbben") :) HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA för dig, för idag fyller du FEM år! Stora gubben nu ju! :)  

Bättre själsfrände och vän kunde jag inte önska mig.

Vackra vackra Shappo!


Shappo 16 veckor

Kommer tyvärr inte åt mina gamla bilder, för de ligger på den externa hårddisken och jag har ingen sladd :( Annars hade det varit kul att lägga upp bilder från varje år på honom... :) Men det får bli några favoritbilder från de senaste åren istället :)


Shappo på isen i vintras. Paddrumpan! :)


Stilhoppet :)


Underbara vackra vallare!


Finaste pappisen...


Sötare kan ingen vara..


Kärlek


Chokladögon!


Tuffis? :)


Mattes modell ;)


'Tittut!






Hahahaha









ÄLSKAR DIG SHAPPO!

Kommentarer
Postat av: nänna

GRATTIS GOASTE SHAPPO! Hoppas matte varit extra snäll på din dag! ;) Kramar från din Tinja

2009-06-12 @ 06:06:46
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ååååh, grattis i efterskott, gulligaste lille Shappo i vääärlden! :-*



Så många ljuvliga bilder, och närbilder / huvudstudier då man ser pepparkornen... åh. Åh! Man bli alldeles varm. :-)



Pöss pöss på nosen Shappo! :-)

2009-06-14 @ 01:10:34
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/
Postat av: Anonym

Ojojoj.. här va längsen jag va inne! Grattis shappo! Vilka fina kort!! ;)

2009-06-17 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0