Veckan som gått och lite söta bilder ;)

Onsdag var det arbetsdag på klubben. Jag målade stolpar (fick givetvis färg på min fina sjal... bandana-grej. typsikt), sen byggde jag o Sandra ihop bord och skottade grus! :) Blev en lunch på stan med Sandra & Anna G, o sen gick jag o piercade läppen :) Wee! Blev freestyleträning på eftermiddagen med Anna & Dino.

Torsdag mötte jag och Ludde upp Therese&Ricco och Sandra&Tascha. Gick i samlad trupp från tobaken, till agneteberg, OKQ8, taserudskolan och hamnade till sist på torget där Sandra bjöd oss på glass! :) Vi delade alla mycket vänligt med oss av våra glassar till våra hundar... folk glodde... ;) På eftermiddagen åkte jag och Henk till K-d, så hundarna fick va ensamma en stund.. tråkigt med nyttigt :)

Fredag var en hektisk dag, blev inget gjort med hundarna alls tyvärr.. Men de fick "jobba" under kvällen :) Henrik hade ställt till med golftävling, 17 stycken var de som spelade. Jag fixade hela dagen med förberedelser inför kvällen kalas som skulle hållas här hemma. På kvällen kom sen alla hit, grillade och drack  =) En riktigt roig kväll, och hundarna var förstås med mitt uppe i allt. De intog centrum och verkade gilla läget. Shappo blev de impade av, som kunde hoppa så högt :) O trix som vänster/höger, sitt fint, rulla blev mycket populära. Hundarna fick verkigen arbeta =)

Förra veckan, en dag när det var strålande sol och gassande värme tog jag fram vattenslangen och lekte med Luddas, han älskar vattenstrålen! Jagar den, försöker äta den... hehe.

Alla bilder ser ni HÄR. Tips: tryck på "helskärm" så ser det lite snyggare ut ;)




Kommentarer
Postat av: Maria

Roliga bilder:-) Ja, fota tygerna så kommer en beställning från mig.

2009-07-26 @ 15:17:45
URL: http://rocky.cybersite.se
Postat av: Kattis

Hääärliga bilder på vattentoken Ludde! :-D



Men du, vad coolt att du piercat läppen, vill se bildbevis! :-) Fast det kanske du lagt ut på Bimbozabloggen? Måste kolla! ;-)



Kram!

2009-07-28 @ 00:36:53
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Phu, låter som ni har fullt upp dagarna i ända =)

2009-07-28 @ 10:24:51
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Vilka härliga bilder :)

2009-07-28 @ 17:39:02
URL: http://tomik.se
Postat av: Maria

Hej hej!

Har du fotat tygerna än?

2009-07-29 @ 17:29:54
URL: http://rocky.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0