Oj oj bloggen tog semester

Oj vilket pangväder vi har haft i Arvika de senaste veckorna! O om man kombinerar 35 grader varmt och stekande sol med sista veckorna på jobbet, tusen aktiviteter och värmen igen så får man.... inget datoranvändande.

Det har inte blivit mycket dator på sistone, och i en här fenomenala värmen har det blivit ett ordentligt tillbakadrag på träningen också må jag säga - mina hundar funktionerar (hehe roligt ord) inte i värmen. Vi har kunnat varit ute och kört på tidiga tidiga morgonen innan jobbet, typ vid 06, eller sent sent på kvällen, typ mellan 23 o 00... så tränat har vi gjort, men inte så mycket som innan. Vi har iaf satsat mest på fria följet, apporteringen, rutan och fjärren. Det går framåt, absolut, men nu när regnet och det svalare vädret äntligen kom ska vi köra stenhårt - matte är nu dessutom ledig (arbetslös) så nu blir det banne mig hundträning hela dagarna! =)

Idag gick jag & Ludde en promenad med Anna & Dino, åt glass och tränade lite. Shappson var med husse på golfbanan!
På torsdag ska jag o Ludde gå en FREESTYLEKURS!! Tjoo!! Det är på torsdagkväll, sen ska man träna själv i en o en halv vecka, och nästa helg kör vi kurs hela helgen, lör+sön! Ska bli såååå roligt!! :) Äntligen ;)

Är ut hos svärföräldrarna nu, hittade en sötisbild på Shappo! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Å vi ska määä!! =) =)

tack för idaaa gumms!

2009-07-06 @ 23:51:06
URL: http://dinothadog.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Ja, värmen tar på krafterna hos busarna ;) Lukas har också legat mest i vila...förrutom när jag envisas med viltspår. Men nu har vi spårat i både regn, vind och hetta...inget kommer stoppa oss sedan (förhoppningsvis) ;)

Kul med freestylekurs. Kommer säkert gå kalas för er. Ni verkar vara duktiga på det :)

Kram

2009-07-09 @ 19:35:54
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0