I valet och kvalet...

... men nu gjorde jag det.

Har stört mig rätt länge på både bloggen, hemsidan och allt som hör därtill. Vill egentligen använda blogtown istället, för att den går snyggt att bädda in på hemsidan och har dessutom en snyggare layout. Gillar även blogtowns kommentarsystem. Har dock använt en separat blogg - blogg.se - för bekvämligheten att kunna ladda upp bilder utan att behöva krångla.

Men nu gjorde jag om hemsidan (som jag iofs ännu inte är nöjd med) och la i samma veva ett försök på att använda blogtowns blogg igen. Så nu finner ni ALLT på:

www.ludde.cybersite.se

Välkomna....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Men vadå?? Ska du slänga denna och bara använda hemsidan? hehe...pucko ja känner mig. Saknar dig, har det underbart i thailand...varmt som busen och perry shopping =)

2009-08-13 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0