Stort paket med smaskens i!

Tack tack farbror Kjell!

Jag ringde min farbror igår på dagen och bad att hålla utkik efter lite klövar när han var och styckade, och det gjorde han minsann!
Igår när vi kom hem från matchen vi sett i K-d låg det två stora kassar på trappen med fem jätteklövar! Måste har varit en jättestor älg :) :)

Nu blir det minsann viltspår för hela slanten! :)




Hundarna blev överlyckliga :)


Suddigt kort men kolla storleken alltså på klöven !! =)


Mmmmm mmmm ;)

Tack än en gång Kjell!

Kommentarer
Postat av: Tascha

Mums! Det där såg gott ut!!

Kanske jag kan va med på ett hörn?? Eller storebror?

Han kanske vill mer än jag....

Och jag får ju all annan tid av matte. Det kanske är mest rättvist så!

Vov o Vift!

//T

2008-11-20 @ 05:42:18
Postat av: Rebecka

Wihoo se där bara att köra igång nu!!!

2008-11-20 @ 09:40:40
Postat av: Kattis

Ha ha, blääää! Jag är tokimponerad över att du kan TA i kläven! Tycker det var jätteäckligt, så trots att jag viltspårat så mycket i mina da'r så har jag faktiskt aldrig TAGIT i en klöv! :-))) Lite krångligare blir det ju, men spåren har jag fått ut ändå. ;-)



Och nog var det STORA klövar! Ha ha, stackare som måste gå och dra en sådan bamsing efter dig. :-)

2008-11-20 @ 14:53:58
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/
Postat av: Emelinda

Kände på mig att det var sånna där äckliga saker när jag läste inlägget i din andra blogg ;)

2008-11-21 @ 10:19:05
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj shit amalia!! GÖTE veken klöv! Euhhh .... haha

2008-11-21 @ 16:16:22
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0