Spårat med Tascha

Idag har vi varit ute i Värmskog hos Sandra, Tascha & Akilles och tränat.

Vi la ett varsitt spår på ca 300 meter med två vinklar. La ner en pinne efter halva spåret och i slutet fick han sin älskade innebandyboll =)
Jag har ju inte spårat sådär jättemycket, det har blivit mer viltspår. Men nu är vi heltaggade igen, för hittills har jag bara lagt spåren ca 100 meter och raka. O så kommer Sandra o säger att jag ska lägga 300 meter och två vinklar! Det trodde jag inte att jag kunde göra.,.. men visst spårade han! =) Han gick på jättebra i spåret, varken snabbt eller sakta utan ett behagligt intensivt jämnt tempo. Han märkte snabbt när första vinkeln kom att spåret tog slut och letade efter var det tog var vägen och han hittade det snabbt igen.
Sen låg det helt plötsligt en pinne i spåret, den stannade han vid så jag blev tokglad och galen och vi brottades och kampade om den lilla pinnen :) Sen fick han gå på spåret igen och han tog det utan problem och trots att jag hetsat upp honom så gick han snabbt tillbaka och jobbade intensivt och koncentrerat *stolt matte*

Resten av spåret gick kanon och vid spårslutet blev han jätteglad igen när hans älskade innebandyboll låg i skogen =)

Duktiga lilla skrutten!! :)

Tascha va också jätteduktig!

Två dåliga bilder på söta Sandra & Tascha




Kommentarer
Postat av: Tascha

Tja Ludde!

Synd att det inte är ljust längre på dagen....

Men vi får köra igen snart, nu när våra morsor är laddade!;-)

Vov o vift!!

2008-11-12 @ 17:44:39
URL: http://www.bybraten.cybersite.se
Postat av: Kattis

Nå, det var då en hund i min smak! ;-) Finns det nå' ballare, än belgiska vallare? :-)))

2008-11-16 @ 22:14:30
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0