Förra årets julkort...

... såg ut såhär.


Vi får se vad det blir i år... ;)

Va inne hos Caroline & Bus-Lukas förut och hon hade gjort en jul-design :) Va himlans mysigt... O så har hon gjort en advenstkalender åt Lukas.. supergulligt! Lukas har det allt bra =)
Blev jättesugen på att göra både det ena och det andra, men jag har varken tid eller ork tror jag :(

Den himla C-uppsatsen stjäl all min tid. Dumma skola. Jaja, tränar gör vi iaf! Va hos Sandra häromdagen, fast då gick det inget vidare, det var alldeles för mycket som blev distraherande för den "lilla" goldenhjärnan... En knasig katt som kom o satte sig för att titta på när vi la plats, och satt ännu närmare när vi skulle träna linförighet. O Tascha luktade ju supergott... O ja, det var mycket :)

Men igår när vi körde här hemma gick det kanon!
Idag har det blivit lite promenader och klickande på köksgolvet. Sen har det varit sååå tråkigt när matte bara sitter med näsan i böckerna... usch och fy!

MEN imorse hade det kommit SNÖ på backen och det var ju TOKROLIGT! Då var hundarna helt galna av lycka ;) Tog lite bilder, men hittar inte sladden så jag ska lägga in dem senare...

Tack för mig, kram och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd när man har pyssliga mig som matte ;)



Mmm varför ska skola ta så mycket tid..vissa perioder hinner man knappt någonting och så får man lite dåligt samevte när man ser hundarnas ögon...Men som sagt de är mutbara ;)

2008-12-02 @ 19:25:36
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd av mig...men är man min lilla ögonsten så är man...



Mmmm visst är det jobbigt när skolan tar all tid. Vissa perioder har man ingen tid över till hundarna och får lite dåligt samvete när man ser deras söta ögon.. :/



Jättefint och soft julkort. Behagligt för ögat! Väntar med spänning på att få se årets..

2008-12-02 @ 19:28:11
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd av mig...men är man min lilla ögonsten så är man...



Mmmm visst är det jobbigt när skolan tar all tid. Vissa perioder har man ingen tid över till hundarna och får lite dåligt samvete när man ser deras söta ögon.. :/



Jättefint och soft julkort. Behagligt för ögat! Väntar med spänning på att få se årets..

2008-12-02 @ 19:30:51
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd av mig...men är man min lilla ögonsten så är man...



Mmmm visst är det jobbigt när skolan tar all tid. Vissa perioder har man ingen tid över till hundarna och får lite dåligt samvete när man ser deras söta ögon.. :/



Jättefint och soft julkort. Behagligt för ögat! Väntar med spänning på att få se årets..

2008-12-02 @ 19:31:05
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd av mig...men är man min lilla ögonsten så är man...



Mmmm visst är det jobbigt när skolan tar all tid. Vissa perioder har man ingen tid över till hundarna och får lite dåligt samvete när man ser deras söta ögon.. :/



Jättefint och soft julkort. Behagligt för ögat! Väntar med spänning på att få se årets..

2008-12-02 @ 19:31:31
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd av mig...men är man min lilla ögonsten så är man...



Mmmm visst är det jobbigt när skolan tar all tid. Vissa perioder har man ingen tid över till hundarna och får lite dåligt samvete när man ser deras söta ögon.. :/



Jättefint och soft julkort. Behagligt för ögat! Väntar med spänning på att få se årets..

2008-12-02 @ 19:31:36
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tihi kul att du blev inspirerad :) Lukas är grymt bortskämd av mig...men är man min lilla ögonsten så är man...



Mmmm visst är det jobbigt när skolan tar all tid. Vissa perioder har man ingen tid över till hundarna och får lite dåligt samvete när man ser deras söta ögon.. :/



Jättefint och soft julkort. Behagligt för ögat! Väntar med spänning på att få se årets..

2008-12-02 @ 19:31:38
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Kattis

Åååh, förra årtes julkort var verkligen helt makalöst fint! :-)



Kramelikramis!

2008-12-03 @ 18:10:55
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto
Postat av: Monica o Sigge

Åh vilket fint julkort! Helt underbart. Nu har vi gjort lite juligt innen hos oss. Kika gärna in. Hoppas ni har en bra helg! KRAM!

2008-12-06 @ 13:05:24
URL: http://www.siggebus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0