Backa

Åhhh jag måste bara säga vad duktig Ludde var igår! Jag började ju träna in backa för några veckor sen, och jag har haft stooora problem när vi inte har stöd på hans högra sida för han backa och drar sig mot min vänster. MEN! Igår på kvällspromenaden testade jag ute på gatan och han backade säkert fem sex meter HELT RAKT! :D TJHOOO!

Han är lite låg i rumpan, han backar inte sittandes som i början, men inte rhelt upprätt heller, men det vill jag inte bråka med honom om...

Nu ska jag bara träna in att han kan backa utan att jag går, jag vill kunna stå still och kommendera backa bara! :) Wish me luck! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Wehoo där trillade femöringen ner hos honom, va kul!! Jag och Lukas har också kommit till stadiet där han ska backa medan jag står still.



Tack för front-tipsen. Ska börja träna det i veckan tror jag. Lukas är som Ludde - inväntar kommando på vad han ska göra. Ibland bjuder han på saker, men då endast sånt han kan (sitt, ligg, stå, rumpa, nosen osv) aldrig någon ny chansning på ett trix.



Tack själva för julkortet. Jättefint!

Trevlig 4:de advent

2008-12-21 @ 16:49:43
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Rebecka

Hj grabbar! I morgon är det julafton! Husse och matte springer runt och städar och packar in julklappar.. Men det vi inte begriper är varför de packar in paket som luktar gott.. Varför inte ge oss dem på en gång?? Sedan så lägger de inte just de paketeten under granen utan högt upp.. Why???! De muttrar något om att inte få ligga ifred.. Vad tror de om oss egentligen?? Hehe

Vi får nog nöja oss med en snöfri jul.. Lite synd för vi älskar snön!! Hoppas tomten hittar hit i alla fall!

Ha en riktigt mysig jul! Hoppas ni får paket som inte ligger högt upp.. (tänk om de glömmer dem där till nästa år??) Ahhhh

Massa kramar till er från oss på Lapinluna´s :0)

2008-12-23 @ 08:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0